Opis projektu: (opis do max 10 000 znaków ze spacjami)
I. Konkretne osiągnięcia w roku zgłoszenia takie jak: osiągnięte rezultaty pracy zawodowej, badań naukowych, działalności gospodarczej, menadżerskiej czy popularyzatorskiej, nagrody lub wyróżnienia, wprowadzone nowe produkty lub rozwiązania.
II. Wpływ działalności danej osoby na branżę, rozwój konkretnej firmy lub sektora, organizacji, na procesy legislacyjne, czy podmioty opiniotwórcze istotne dla sektora komunikacji PR i marketingu.
III. Osiągnięte wyniki lub skutki ww. albo innych działań mających wpływ na branże PR i komunikacji marketingowej .
IV. Uzasadnienie zgłaszającego, dlaczego dana osoba zasługuje na tytuł Osobowości Roku.
❌
Nazwa podmiotu zgłaszającego projekt (bez rozszerzeń rejestrowych NP. Sp z o.o.)
Rodzaj firmy (agencje SAPR, agencje niezrzeszone, korporacje / firmy, urzędy / instytucje państwowe, fundacje / organizacje pozarządowe, inne)*
Współzgłaszający (bez rozszerzeń rejestrowych np. Sp z o.o.)
Nazwa klienta (pole wypełniane tylko przez agencje PR)
Nazwy innych podmiotów współzgłaszających
Dane kontaktowe
Imię i nazwisko
E-mail
Telefon
Dane do faktury
Nazwa firmy/instytucji
NIP
Adre*
Adres e-mail do przesłania faktury
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania.
Deklaruję prawdziwość danych zawartych w zgłoszonym projekcie/projektach do konkursu PR Wings. Oświadczam, że wszystkie dane podane przeze mnie w zgłoszenia są zgodne z rzeczywistym stanem rzeczy. Zobowiązuję się do poniesienia wszelkich konsekwencji, które mogą powstać w przypadku przekazania przeze mnie nieprawdziwych informacji. Wersja do pobrania.
Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem konkursu i zobowiązuje się do jego przestrzegania.