Nazwa projektu: (max 60 znaków ze spacjami)
Czasookres realizacji projektu: (MM/YY-MM/YY)
Zgłaszany projekt jest kolejną edycją projektu realizowanego w ubiegłych latach
Zgłaszany projekt jest adaptacją projektu zagranicznego
Projekt realizowany wspólnie z innymi podmiotami (w Polsce/za granicą). Wykaz podmiotów zaangażowanych w projekt
Zgłoszenie w kategoriach głównych i sektorowych
Nalezy wybrać kategorię, do której zgłaszany jest projekt. Projekt można zgłosić w maksymalnie trzech kategoriach.
Wybór I kategorii. ---Public Affairs i LobbyingPR korporacyjnyPR innowacja rokuPR ProduktowyCSR – Największy wpływ społecznyKomunikacja kryzysowaKomunikacja w mediach społecznościowych i influencer marketingAngażujący eventOsobowość rokuZmiana biznesowa, komunikacyjny game changerKomunikacja Business to BusinessEfektywność rokuKomunikacja na rynkach międzynarodowych
Wybór II kategorii. ---Public Affairs i LobbyingPR korporacyjnyPR innowacja rokuPR ProduktowyCSR – Największy wpływ społecznyKomunikacja kryzysowaKomunikacja w mediach społecznościowych i influencer marketingAngażujący eventOsobowość rokuZmiana biznesowa, komunikacyjny game changerKomunikacja Business to BusinessEfektywność rokuKomunikacja na rynkach międzynarodowych
Wybór III kategorii. ---Public Affairs i LobbyingPR korporacyjnyPR innowacja rokuPR ProduktowyCSR – Największy wpływ społecznyKomunikacja kryzysowaKomunikacja w mediach społecznościowych i influencer marketingAngażujący eventOsobowość rokuZmiana biznesowa, komunikacyjny game changerKomunikacja Business to BusinessEfektywność rokuKomunikacja na rynkach międzynarodowych
Uzasadnienie zgłoszenia: (max 700 znaków ze spacjami)
Opis projektu: (opis do max 10 000 znaków ze spacjami)
I. Analiza sytuacji, określenie problemu i celu/ów działania/ opis tła sytuacyjnego/ wyjaśnienie kontekstu, jaka była sytuacja na rynku oraz pozycja, w jakiej znajdowała się marka i firma na tle konkurencji/ budżet.
II. Opis strategii: wskaż główną grupę docelową działań komunikacyjnych, określ insight, który był podstawą idei kampanii, big idea, główne kluczowe przekazy, jakie mierzalne cele miała zrealizować kampania, spodziewane efekty (KPIs).
III. Realizacja projektu, w jaki sposób idea kampanii została przełożona na działania? Wybrane narzędzia komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem działań kreatywnych/niestandardowych.
IV. Rezultaty działań: uwiarygodniony i weryfikowalny opis zrealizowanych zamierzeń i celów. Linki do źródeł, które odnoszą się wyłącznie do danych dokumentujących rezultaty zrealizowanego projektu. Załącz materiały dowodowe (np. wykresy, tabele) ilustrujące efekty kampanii.
❌
Nazwa podmiotu zgłaszającego projekt (bez rozszerzeń rejestrowych NP. Sp z o.o.)
Rodzaj firmy (agencje SAPR, agencje niezrzeszone, korporacje / firmy, urzędy / instytucje państwowe, fundacje / organizacje pozarządowe, inne)*
Współzgłaszający (bez rozszerzeń rejestrowych np. Sp z o.o.)
Nazwa klienta (pole wypełniane tylko przez agencje PR)
Nazwy innych podmiotów współzgłaszających
Dane kontaktowe
Imię i nazwisko
E-mail
Telefon
Dane do faktury
Nazwa firmy/instytucji
NIP
Adre*
Adres e-mail do przesłania faktury
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania.
Deklaruję prawdziwość danych zawartych w zgłoszonym projekcie/projektach do konkursu PR Wings. Oświadczam, że wszystkie dane podane przeze mnie w zgłoszenia są zgodne z rzeczywistym stanem rzeczy. Zobowiązuję się do poniesienia wszelkich konsekwencji, które mogą powstać w przypadku przekazania przeze mnie nieprawdziwych informacji. Wersja do pobrania.
Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem konkursu i zobowiązuje się do jego przestrzegania.